Aeesya's FotoPage
http://s182.photobucket.com/albums/x162/marvelcakes/?action=view¤t=100_1849.jpg
By: Aeesya Arramadhania

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 3-Jun-2008 02:33 Email | Share | | Bookmark
Rombongan Tok Kesom..

Ayam ni kat Kesom pung byk!
Nia nak tengok Zirapah!!
Bangau oh bangau!
View all 11 photos...
Cuti skolah ari tu Tok kesom dan kak Dirah datang ke Pekan melawat Nia...sempat la jalan-jalan antaranya p Mini Zoo kat Tanjung Lumpur dan ke East Coast Mall baru dibuka!


Monday, 14-Apr-2008 04:38 Email | Share | | Bookmark
i miss u mummy along!

Ini la my mummy....
Nia takde passport leh tak naik burung besar....
cantik la uniform mummy!!
View all 4 photos...
Nia rindu kat mummy along....skali balik Nia dah besar. Lagi skali balik Nia dah p skolah...he. Takpe mummy nanti Nia p melawat mummy naik burung besar!!


Thursday, 10-Apr-2008 02:15 Email | Share | | Bookmark
5 month! Nia as a Pampers model

Ambil gambar yea mama...nia nak posing ni!
Lagi...lagi
dan lagi....
View all 6 photos...
Sejak dua menjak Nia dah boleh meniarap, seronok nak meniarap kadang orang nak pegang pun dia tak mau...dalam kete pun dia nak meniarap!


Friday, 14-Mar-2008 10:54 Email | Share | | Bookmark
Dania 4 bulan - Jom balik ganu!!

Pls take ur seat belt...pilot papa nak btolak dah ni
Cik ngah ku yang seksi hehe
Kedai otak2 & sata Hj Satar, sini sume pinggan saiz XXL
View all 12 photos...
Balik Terengganu 4 hari, sempat la on de way singgah di kg geliga kemaman pekena sata & otak2. Hari last singgah kejap kat Taman Tamadun Islam...


Monday, 7-Jan-2008 07:59 Email | Share | | Bookmark
Kenduri anak Pakcik Jamal

Mana la pengantin ni tak sampai lg....
OK...jom kita possing
Cantik background kat blkg kan mama
View all 4 photos...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net